sayfalar

16 Nisan 2013 Salı

İki yaş kutlaması


Blog yazmaya ilk karar verdiğimde cücem 1 yaşını doldurmuştu. Ilk bir yılı çok zorlayıcı geçirdiğim için blog fikrini düşünmeye bile fırsatım olmamıştı. Ulaş rahatladıkça ki bunun anlamı kusmayı bıraktıkça, ben de rahatladım ve evet, doğru büyüdükçe rahatlıyoruz. Bu yaşların da tabi ki zorlukları var, ama hiç birşey ne yapacağınıza karar veremediğiniz, neden ağladığını anlayamadığınız, sadece ihtiyaçlarını karşılamaya odaklandığınız ve dolayısıyla iletişemediğiniz dönemler kadar zor olmayacak bana kalırsa.
Ulaş büyüyor ve büyüdükçe bize daha da yaklaşıyor ve farklılaşıyor. Sosyal bir çevresi, sürekli görüştüğü arkadaşları, sadece parkta oynadığı arkadaşları, İpek’i, Pamir’i, beraberce yapılan balık keyifleri var artık. Hepsini uygulayamasa da artık kendi kararlarını vermeye başladığı, kararları konusunda inatlaştığı, sıcağın tepede olduğu bir günde ısrarla botlarına yapıştığı ama bir şekilde kendini var etmeye, hayata dahil olduğunu hissetmeye başladığı bir dönemde. Bütün bunları görmek, bir anne daha doğrusu bir aile için sadece mutluluk verici...
Şimdi iki yaşında ve önünde uzun bir ömür, bizler için ise uzun bir serüven var. Hep hayal ediyorum, ileride nasıl bir yetişkin olacağını, neye inanacağını, kimleri seçeceğini, daha da önemlisi ismini taşıyıp taşıyamayacağını…
Yıllar geçecek ve ben seni doğduğun ilk gün ile hatırlayacağım, aynı düğüm oturacak boğazıma.
Yıllar geçecek ve sen kendi kavganı verirken hayatla, biz hep senin yanında duracağız.
Yıllar geçecek…
Ve biz göreceğiz,
Büyüyeceğiz.

İyi ki doğdun ULAŞ…

2 yorum:

  1. İyi ki doğmuş Ulaş
    Ulaş'ın iki yaşını, senin anneliğinin ikinci yıldönümünü kutluyorum ��
    Daha nice yaşlara

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok çok teşekkür ederim. bu kocaman serüvenin içinde küçücük iki yıl :)

      Sil