sayfalar

15 Ekim 2012 Pazartesi

MONED Kermesi gerçekleşmesi...


Pazar günümüzü cıvıl cıvıl çocuk sesleriyle dolduran MONED Kermesi…

Yine bir Binbir çiçek organizasyonu ve yine buram buram sevgi, saygı, hoşgörü, samimiyet ve yardımlaşma…

İmece usulü yapılan leziz yemek standı, yardım olayını aştı, çünkü herşey inanılmaz lezzetliydi. Şahsen ben bir müddet sonra “aaaaa şundan bir daha alayım, şahaneymiş” dedim. Bu arada aklıma gelmişken acaba neden her rejim kararımda, evren rejime başlamamam için çabalıyor? Böyle de stand olmaz kiJ



Hazırladıkları rengarenk turşuların satışlarını bizzat kontrol eden Binbir çiçek cüceleri…



Kendi yaptıkları limonatayı afiyetle içen cüceler…



Ve o gün orada neden toplandığımızı anlatmak için, kaydırak merdivenini kürsü olarak kullanan ve hiçbir çocuğun sesini bastırmadan konuşmasını tamamlayan MONED Başkanı Mehmet Yoğurtçuoğlu.



Kermese gelen ve bizleri mutlu eden, teşekkür borçlu olduğumuz herkes…



 Çocuklar için organize edilen, ritm dersi…



Oynamayı ve koşturmayı hiç mi hiç ihmal etmeyen çocuklarımız…




Sattıkları biletin haklı grurunu keyif içinde yaşayanlar…



Bir deee bu yatay tırmanma halatından tırmananların bu işi nasıl yaptıklarına bir türlü anlam veremeyen benim cüce…


Kısacası herşey çok mu çook güzeldi. Emeği geçen herkesin ellerine sağlık…

4 yorum:

  1. Herşey ne kadar da güzel olmuş orada olmayı gerçekten çok isterdim
    ama benim cüce fazla küçük seneye bu zamanlar böyle bir kermes olursa kaçırmaz mutlaka katılırız :)
    Bu arada yemek standı rejim dinleyeck gibi değil neler neler döktürmüş becerikli bayanlar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gerçekten güzeldi. herkesin ellerine sağlık. arada kermeslerimiz oluyor, mutlaka duyurusunu yaparım.
      hiç sorma ne rejim kaldı, ne bişey, en son kısırda hala daha gözüm kalmıştı. bir tabak daha yiyebilirdim diye kendi kendimi yedim:))
      sanırım ben hayatım boyunca rejim konusunda muaffak olamayacağım.

      Sil
  2. ayy, beyimi seyredememiş-dinleyememiştim o gün, vesileyle bi konuşma fotosu gördüm! teşekkür ederim efenim! :))

    YanıtlaSil