sayfalar

1 Ekim 2012 Pazartesi

İki yaş sendromu


Hafta sonu İstanbul'a Aybala ve Yiğit Alp'in yanına gittik. Aybala çok tatlı bir anne, Yiğit Alp de onun bal küpüne batırılmış cücesi. Ulaş'la aralarında 3 ay var. Çok eğlenceli ve kabul ediyorum çok yorucu bir hafta sonuydu. Pazar günü Ulaş ve Yiğit Alp'le sahildeki The House Cafe'ye gittik ve bence çok sağlam bir stratejik hataydı. En azından Ulaş için. Çok fazla merdiven ve çok dikkat çekici kocaman bir ağaç vardı. Yemeğini yemeyen ve inattan yerlerde tepinen Ulaş, Aybala’ya sanırım 2 yaş sendromuna giriyorsunuz dedirtti. İstanbul gezimizi detaylıca anlatacağım sonra. 2 yaş mı acaba diye kafamı kurcalayan tilkilere bir cevap bulmam gerekiyor, derken bu sabah mailimde kesinleşmiş bir seminerin haberi vardı. Çok sevindim. Hemen paylaşmak istedim. Beki katılmak isteyen olabilir.




“2 yaş Sendromu”
“Benim küçük bebeğim bir çocuğa dönüşüyor ve ben nasıl davranmam gerektiğini bilemiyorum” mu diyorsunuz? Eyvah çocuğum 2 yaşında diyor ve kaygı dolu bir şaşkınlık mı yaşıyorsunuz? 2 yaş civarında başlayıp devam eden davranış değişiklikleri ile nasıl başa çıkacağınızı bilemiyor musunuz? ... “Çocuğum artık 2 yaşında değil ama değişen birşey yok, krizler devam ediyor” mu diyorsunuz?
Uçlar arasında gidip gelmek, bir çocuğun gözünden bu tartışmaya kulak vermek, empati yeteneği güçlü bir ebeveyne dönüşmek, gerçek vak’a örneklerini dinleyip fikir üretmek için Uzman Psikolog Iraz Toros Suman’ ın konuşmacı olduğu Aile İçi İletişim Seminerleri’ ne, 2 yaş sendromu seminerine bekliyoruz.
Tarih:14 Ekim 2012, Pazar, 12:00- 14:00
Yer: Binbir Çiçek Çocuklar Evi/ Montessori Önokul (Reşitgalip Caddesi Fıskiye Sokak No:16, G.O.P. Çankaya/ANKARA )
Ücret:30 TL.
* Katılım kontenjanla sınırlıdır.
*Katılmak isteyenler 10 Ekim Çarşamba gününe kadar kayıt yaptırabilirler.
Kayıt için(Burcu Hanım): 448 18 18 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder