sayfalar

22 Eylül 2012 Cumartesi

Son okuma listem, hangisinden başlasam?


“Neden blog” yazımda da yazmıştım. Çocuk yetiştirmekle ilgili birşeyler okumayı, bütün uygulamaları görüp, benim için uygun olanı sezgilerimle harmanlayıp cüceme uyarlamayı seviyorum. 
Okumak ve yazmak oldum olası, beni rahatlatan yegane sığınağım oldu.

Eğer siz de ilgileniyorsanız ve fakat ne okusam diyorsanız, yararlı olabilecek bir okunanlar listesi hazırladım. Buradaki kitapların özetlerini de başka yazılarda paylaşmayı düşünüyorum.


Oyunun Gücü, David Elkind
Çocuğum Yemek Yemiyor, Carlos Gonzalez
Çocuğunuzla Birlikte Büyümek, Naomi Aldort
Anneler ve Oğulları, Dr. Evelyn Bassoff
Daha Sade Bir Hayat, Kim John Payne ve Lisa M.Ross
Bilinçli Bebek, Aletha J. Solter
Çocuklarda Sanat Eğitimi, Susan Striker
A'dan Z'ye Bebek Bakımı, Dr. Martha Sears ve Dr. William Sears
Bebek Bakım Sorunlarına Mucize Çözümler, Tracy Hogg ve Melinda Blau
Mahallenin En Mutlu Bebeği, Dr. Harvey Karp
Harika Çocuk Nasıl Yetiştirilir, Tim Seldin

Ben ise yeni gelen kitaplarımla haşır neşir olacağım bu aralar. Yeni aldığım ve sırayla okumaya başlayacağım yeni kitaplarım da aşağıdaki gibi. Hangisinden başlayacağıma da karar veremedimJ



Çocukluğa Geçiş Sorunlarına Mucize Çözümler, Tracy Hogg
Çocuğunuza Kulak Verin, Aletha j. Solter
Mahallenin En Mutlu Yumurcağı, Dr.Harvey Karp
Iki Yaşındaki Çocuğunuz Büyürken, “Parents” dergisi editörleri ve Diane O’Connell
Iyi Uykular, Tatlı Rüyalar El Kitabı, Kim West

Bana da size de iyi okumalar…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder